فایل کامل شده مصاحبه با معلم موفق یکی از فعالیت هایی است که مهارت آموزان ماده 28 باید ان را انجام دهند. در اینجا 6 نمونه از این مصاحبه را به صورت فایل ورد و قابل ویرایش در اختیارتان گذاشته ایم برای دانلود. این مصاحبه ها به صورت فایل ورد
و در تعداد صفحات فایل اول 2 صفحه فایل دوم 3 صفحه فایل سوم 2 صفحه فایل
چهارم 2 صفجه فایل 5 در دو صفحه فایل ششم در 3 صفحه می باشد که هر کدام از
فایل ها موضوع متفاوتی دارد ولی همه آنها مصاحبه با معلمان هستند.
شرحی در مورد فایل مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده 28:
جزئیات فایل دریافتی شما :
نام فایل : دانلود مصاحبه با معلمان (برای مهارت آموزان ماده 28
موضوع فایل : مصاحبه با معلمان برای مهارت آموزان ماده 28
فرمت فایل : ورد و قابل ویرایش Word جهت اعمال تغییرات دلخواه شما
صفحات فایل: این مجموعه در 6
فایل و 14 صفحه گرد اور شده است به ترتیب فایل اول 2 صفحه فایل دوم 3 صفحه
فایل سوم 2 صفحه فایل چهارم 2 صفحه فایل پنجم 2 صفحه فایل ششم نیز 3 صفحه
مناسب برای : دانشجویان ، دانش آموزان ، معلمان ، مهارت آموزان ماده 28 ، اولیا دانش آموزان
بخشی از نمونه فایل مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده 28 :
موضوع : دوستی با شاگرد دشمن ترس
مشخصات معلم: نام و نام خانوادگی: شهرستان: سابقه: مقطع: ابتدایی سمت : آموزگار
شرح حال
ساختمان مدرسه در مکانی است که از لحاظ وسعت حیاط، تعداد کلاس ها مناسب
با تعداد و ظرفیت دانش آموزان مدرسه می باشد.و بیشتر کلاسها به سمت شمال
می باشد و پنجره ها طوری نسب شده اند که روشنایی کافی و یکنواختی به فضای
کلاسی می رساند. ولی مدرسه در محله قدیمی و با ضریب امنیت پایینی می باشد.
معلمی نجیب و مؤدب به نظر می رسد معلمی که خوش صحبت بوده و قدرت بیان
بالایی دارد پوشش و آرایش او در عین سادگی مناسب با محل و فضای آموزشی می
باشد و مشخص است که با خلوص نیت و قصد خدمت کار میکند و تمام اندیشه و
توانش را در خصوص شکوفایی دانش آموزان به کار میگیرد. پر واضح است که فن
تدوین و تربیت را می داند.
اصل روایت:در اوایل مهرماه دانش آموزی داشتم که از
مدرسه گریزان بود و هر روز به دلایل مختلفی میخواست از مدرسه و سر کلاس
نشستن فرار کند. روزهای اول که شناختی نسبت به شاگردهایم نداشتم فکر میکردم
که راست میگوید و واقعا مریض هست ولی بعد از صحبت با والدین این شاگرد
متوجه شدم که او علاقه ای به حضور در مدرسه ندارد. با والدینش صحبت کردم که
برا کمک به فرزندشان مرا کمک کنند هفته اول از مادر شاگرد خواستم تا در
مدرسه باشد شاید کودک به هوای مادرش به مدرسه علاقمند شود ولی بی تاثیر بود
هفته دوم پدرش آمد ولی حضور او هم بی تاثیر بود و کودک مدام بهانه گیری
میکرد تا اینکه تصمیم گرفتم خودم یه راهی را امتحان کنم و در همین حین که
تکالیفی را برای شاگردان کلاس گفته بودم انجام دهند این شاگرد گریزان از
مدرسه را به حیاط مدرسه بردم و با او مشغول بازی شدم کم کم از این طریق به
او نزدیک شدم و با تحسین های پی در پی که تو چقدر خوب بازی میکنی من به تو
باختم... ترغیبش کردم بعد از اون روز دیگر بهانه جویی های ای شاگرد تمام شد
و با علاقه وافری سر کلاس درس حاضر میشد